maandag 23 april 2012

What to do?!

Ken je dat gevoel; zoveel plannen, maar waarmee moet je beginnen?
Nou dat heb ik op dit moment ook! Ik krijg zoveel leuke, creatieve, enthousiaste, kleurrijke, muzikale, lieve en inspirerende ideeën, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Welk idee ga ik concreet maken? Ik zou alles wel willen, maar dan wil ik het wel goed doen. Vaak zie of hoor je van mensen zulke leuke dingen, dat je denkt; dat wil ik ook! Maar ik wil niet van alles een beetje doen, als ik het doe wil ik het goed doen! Dus mijn vraag is nu; waar moet ik beginnen? Waar moet ik voor gaan? Als je tips hebt hoor ik het graag! Help me!:)

2 opmerkingen:

  1. Jou advies geven? Hmm, ik weet niet of je bij mij aan het goede adres bent. Ik ben zo'n twijfelaar :-) Als ik jou was zou ik het gewoon laten komen zoals het komt. Wel zou ik je adviseren om af te maken waar je aan begint. Als je een werkstuk afgemaakt hebt, kun je het aan ons laten zien. Dat is denk ik een goede stimulans om het ook echt af te maken. Wisselen van techniek werkt ook goed. Dus de ene keer tekenen, dan weer eens iets haken of breien, schilderen, plakken of misschien nog anders. Zoiets? Bedenk dat het altijd goed is wat je doet. Want het is jouw blog en daar mag je schrijven en laten zien wat jij wilt. Leuk hè? Succes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh herkenbaar. Ik ben vandaag gaan zitten en heb een collage gemaakt. Bracht zoveel helderheid. Zal er binnenkort over bloggen. Jammer dat we zo een eind uit elkaar wonen. Anders konden we even bijkletsen hierover. Een mindmap wil ook goed helpen.

    BeantwoordenVerwijderen