zondag 22 april 2012

Snelle renner!;)

Wauw wat knap! Al die mensen die mee doen met de Enschedese marathon. 5, 10, 21 en 42 km!
Ik doe het ze niet na!;) Ik ben meer het type dat aan de kant staat aan te moedigen.
Zo ook vandaag. Mijn vriend deed mee met de cityrun (10 km). Zenuwachtig als hij was, daar werd ikzelf ook nerveus van, ging hij van start. Tussen alle andere cityrunners, dat waren er heel veel!! Zoeken voor mij, want uiteraard had (bijna) iedereen, een blauw shirt aan. Maar toch gevonden, lekker gefocust met muziek in de oren kwam hij langs. Hij wilde er ongeveer 50 minuten over doen, dus ook zoveel tijd voor mij om even een kopje thee te halen en warm te blijven. Na 45 minuten ben ik weer bij de finish gaan staan. Er kwamen al behoorlijk wat mensen met blauw shirt aan! Oei zo spannend! Maar na 52 minuten en nog wat seconden kwam mijn lief eraan. Geconcentreerd en duidelijk niet onder de indruk van ons geschreeuw kwam hij langs. Nog een paar meter tot de finish! Echt super knap! Het was wel zwaar, te snel van start gegaan. Maar toch, een mooie run met een mooi resultaat!
Trots op mijn snelle renner!;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten