vrijdag 27 april 2012

A change is gonna come....op eetgebied;)

Ik houd van lekker eten, wie niet denk ik dan! Maar na een lange tijd van buikpijn, onderzoek, vermoeidheid en dokters bezoeken, heb ik zelf m'n research gedaan. Ik heb testjes gedaan op internet. Allerlei verslagen van mensen met dezelfde vage klachten gelezen. En besloten om ook iets te veranderen, en wel aan ons eetpatroon. Niet dat deze abnormaal was, maar na dat te hebben gelezen is het misschien verstandig te veranderen.
Nu ben ik, (zijn wij), begonnen met een speciaal dieet. Een dieet dat de darmen beter kunnen verdragen. Na een hele ochtend sites te hebben bezocht en gelezen, ben ik uitgekomen op een site dat hiervoor speciale recepten ontwikkeld. Hier hebben we dan vanmiddag ook serieus werk van gemaakt. Drie supermarkten later, we hebben dingen gekocht die ik nog niet vaak gegeten heb, is het ons gelukt. Week 1 van ons nieuwe dieet moet lukken! Grappig ook dat we een dieet doen, klinkt zo Sonja Bakkerig;)
Wel wennen aan een aantal dingen; geen brood meer eten (slik), geen aardappels (opnieuw slik) en geen zuivel (drie dubbel slik). Naja elk nadeel heb z'n voordeel; hopelijk een beter gevoel in mijn buik, met als gevolg mij helemaal lekkerder voelen! Een heel goed streven!:)

3 opmerkingen:

  1. wat goed! ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen... en of het werkt natuurlijk ;) ik neem aan de we regelmatig updates te leze krijgen hier op dit blog! ik ben ook benieuwd wat je wel mag eten... zet 'm opt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn natuurlijk nog genoeg dingen die ik wel mag eten! Daar moet ik me ook op focussen!;) We moeten er gewoon nog even aan wennen! Je zult zeker nog meer horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik veranderde onlangs ook van eetgewoonte en voel ondertussen al aan mijn lichaam dat dit een juiste beslissing was.
    Hopelijk wordt het jou ook snel duidelijk of je keuze de juiste was of niet. Succes gewenst zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen