donderdag 19 april 2012

Lang leve Twitter!!

Twitter; een leuk medium om met mensen in contact te komen, vrijblijvend. Dit maakt het zo leuk.
Ik ben een paar weken geleden begonnen met mijn eigen Twitter account, en nu al ruim 200 volgers! Mensen die het leuk vinden mij te volgen en mee te lezen in een stukje van mijn leven. Andersom, ik volg ruim 400 mensen, vind ik het leuk om bij andere mensen mee te lezen in hun leven.
Niet alleen brengt het contact te weeg, wat ik super leuk vind, maar ook heb ik heel veel nieuwe leuke ideeën gekregen. Ik zit in mijn "creatieve tijdperk" volgens mijn moeder, en ook samen met mijn moeder;)! Haken, tassen maken met een borduursel, naaien van een quilt. Ik word er helemaal happy van!
Ook mooie cadeautjes gekregen via een "giveaway" of een ludieke ruilactie. Zo heb ik de kinderen uit mijn groep 5 blij gemaakt met "klasseceetje". Af en toe komt ze voorbij in mijn tweets.
Vandaag ben ik (ontzettend) blij gemaakt door een verrassing bij de post; een cadeau bij mijn bestelling, omdat ik haar tweets vaak retweet en haar op die manier help! Echt super lief!
Waar ik naartoe wil is dat ik het ontzettend leuk vind om mensen via Twitter te leren kennen, het voelt goed. Er is echt een klik! Super!
Lang leve Twitter;)

2 opmerkingen: