donderdag 31 mei 2012

Mijn nieuwe ding!

Ik heb nu twee keer een stukje geschreven en gestuurd naar een tijdschrift. Beide keren positief nieuws ontvangen; ze gaan het publiceren!! Super spannend natuurlijk!:):) ik ben er ontzettend blij mee. Eigenlijk deed ik dit gewoon voor de lol, even een mailtje sturen en klaar. Maar het blijkt nu wel dat mensen mijn schrijven wel waarderen! En dat ze er toch iets in zien! Dus misschien is dit wel mijn nieuwe "ding". Graag zou ik hier wel iets meer mee willen doen.
Wat en hoe precies weet ik nog niet maar dat ga ik hoop ik uitvinden. Tips zijn meer dan welkom!

(Over mijn stukjes; komende tijd, ik weet niet precies wanneer, in de Flair! Spannend!)

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk joh! Ik ben heel benieuwd !! Succes hoor! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je reactie!:) Ja ik ben zelf ook heel benieuwd!:)
    Ook hoe ik nu verder ga! Wil echt wel iets meer doen met schrijven!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is gaaf! De Flair is een grote stap.
    Dit bewijst dat het schrijven je echt goed afgaat.
    Ook ik ben heel erg benieuwd.
    Hou je ons op de hoogte?

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen